czwartek, 24 lipca 2014

Konkurs

Z okazji 2200 miało być z 2000 ale to nie ważne.Nie jetem bogata.Więc nie będzie nagród rzeczowych tylko internetowe.I Olcia Projektuje nie kopiuję po tobie konkursu tylko mieścią temu miałam go opublikować ale go nie skończyła aż do teraz.Znalazłam trochę czasu.27 lipca moje urodziny.A dziś były mojej koleżanki.Tradycyjnie od rodziców dostane pewnie kasę.A teraz zapoznaj się z regulaminem.

Regulamin konkursu:
1. Konkurs nie podlega ustawie o grach i zakładach /Dz, U. z 2004r nr 4, poz. 27 z późn. zm. z roku 1997. 
3. Zgłoszenia przyjmuję od 24 lipca 2014r. od godziny 18:40 do 24 sierpnia 2014r. do godziny 23:59 czasu Polskiego.
4.Osoba nie przestrzegająca regulaminu zostaje usunięty z konkursu
5. Prace mają być zrobione na szablonie Lilla Lou lub Top Model albo własnoręcznie zrobionym.
6.Wyniki zostaną ogłoszone jak najszybciej.
7.Organizatorem jestem ja czyli Calise
8.Aby wziąści udział trzeba spełnici warunki obowiązkowe.
9.Jeśli nie zgłosi się minimum 5 osób konkurs zostaje unieważniony.
10.Prace należy wysyłać na mojego emaila który pżmi nastepująco:patipati6565@gmail.com
11.Można wysłać tylko jedną prace.
12.Nagrody będą internetowe. 
  

                                                        Zadanie konkursowe:
Zaprojektuje suknie wieczorową.Ale wyzwaniem jest to że suknia musi być długa.Technika dowolna.Mile widziane tło.Wasza modelka musi mieć niebieskie oczy i fioletowe włosy.


Nagrody:
1 miejsce:Umieszczenie banner przekierowującego do bloga (Bannerem zostanie praca która wygra),wywiad do wypełnienia,polecenia bloga w oddzielnej notce,współpraca na moim bloga przez 1 miesiąc(jeśli chce się.Jak osoba mi się spodoba może prowadzić dużej ze mną mojego bloga),.,Bycie w zakładce Calise poleca przez 3 miesiące,Dawanie komentarzy na blogu osoby wygranej przez 3 miesiące.

2 miejsce;Wywiad do uzupełnienia,Bycie w zakładce Calise poleca przez 2 miesiące, polecenia bloga w oddzielnej notce,
Dawanie komentarzy na blogu osoby wygranej przez 2 miesiące.

3 miejsce:
Wywiad do uzupełnienia,Dawanie komentarzy na blogu osoby wygranej przez 1 miesiące,Bycie w zakładce Calise poleca przez 1 miesiące.


Mam nadzieje ze wszystko rozumiecie i weziniecię udział w konkursie. Jeśli zgłosi mniej niż 5 osób konkurs będzie przedłużany.











                                                                 


                    
                                                                                                                                                      Pozdrawiam Calise

1 komentarz: