niedziela, 24 sierpnia 2014

Blog zawieszony

Zawieszam bloga do odwołania.Dlaczego?Ponieważ nikt nie pisze komentarzy,nie ma nowych obserwatorów,nudzą was pewnie nowe posty.Czego bym nie robiła wy nie będziecie komentować i nie wchodzicie.Mój konkurs jest unieważniony i tak by nikt nie wział udiału i może przestane projektować.Ktoś będzie szczęsliwy że przestane projektować.Żegnam was i nie będę mówić że było mi miło.


                                                                                                                       Pisała po raz ostatni:
                                                                                                                       Calise

6 komentarzy:

  1. Popularność bloga nie zawsze przychodzi od razu, czasem wymaga to wiele czasu i wysiłku. O komentatorów i obserwatorów trzeba zadbać, a jeśli spodoba im się treść - wrócą - zobaczysz :)
    Masz ciekawą tematyką bloga, inną i nie rezygnuj tak łatwo :) Zresztą, jeśli kochasz to, co lubisz - to wierzę, że wrócisz :)
    Trochę pracy i cierpliwości, a nie będzie tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ludzie komentują tylko wtedy jak coś jest podobne na ich blogu albo im się strasznie nie podoba.Musiało tu być chyba z 5 komentarzy żebym wróciła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej nominuję cię do LBA : pozytywnymisz-masz.blogspot.com . jeżeli się w to nie bawisz zignoruj komentarz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z chęcią bym obserwowała jakbyś wróciła :D
    A z komentarzami szybko pójdzie ;)
    Nie poddawaj się tak szybko, mój blog nie ma dużo komentarzy :)
    Jeśli się postarasz i będziesz o to ,,walczyć" to będzie super ( nie mam na myśli ,że teraz jest nie OK ).
    Pozdrawiam i życzę sukcesów blogowych :)
    Galaxy_Art :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zamiar powrocic ale dużo zmienić(chodzi w większości o wygląd)
    XoXo Pati

    OdpowiedzUsuń