sobota, 9 sierpnia 2014

One Inspiracja

Hej!Dawno nie pisałam ale na dziś mam dla was parę inspiracji do waszych projektów.Postanowiłam ze posty będą dodawane raz na tydzień i proszę o komentarze bo bez nich nie dowiem czy wam się podobają posty.Zaczynajmy.

 1.Spodenki ombre.Bardzo i się podobają.


 2. 4 kolorowe włosy marzenie do spełnienia w przyszłości.
 3.Bluzka ze szkieletem to może właśnie ona  będzie waszą inspiracją.
 4.Inne spodnie niż zwykle.Zostały moją inspiracja.
 5.Kolczyki naszyjnik z nitki.Ktoś się napracował.

 6.Różowe czółenka ombre.W stylu Dampirki.

 6.Fryzura która nie koniecznie musi być inspiracją do projektów.Tylko do waszych włosów.
 7.To jest prze piękne.
 8.Bardzo orginalne buty.Kolejna moja inspiracja.
 9.I gdzie takich szukać.Nie wiem.
 10.Opaski też mogą być dobrą inspiracją.






 
Na dziś to koniec inspiracji.Posty takie typu i innego typu będą co tydzień.A newsy będą pojawiały się jak najszybciej.Komentujcie jak podobał wam się dzisiejszy post co chcielibyście zobaczyć jeszcze na moim blogu.

                                                                                                                     Pisała dla was:
                                                                                                                                     Calise

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz